Nederlands  Français 
(leeg)
 
Onze producten
Downloads & media
Uw zekerheid


Klachten

Elke klacht die wij ontvangen van een klant, wordt met de grootste zorg behandeld door de klantendienst van My-Electro.

Elke klacht dient verplicht vergezeld te zijn van een bestelnummer en/of factuurnummer, om ontvankelijk te zijn.

De koper is volledig verantwoordelijk voor het invullen van zijn correcte persoonsgegevens bij het plaatsen van een bestelling. In geval van fouten in de opgave van zijn gegevens, kan My Electro niet verantwoordelijk worden gesteld indien zijn bestelling niet kan afgeleverd worden.

Klachten worden bij voorkeur aangetekend verstuurd naar de hoofdzetel van de onderneming.  Desalniettemin is er een speciaal emailadres beschikbaar om ons uw opmerkingen of klachten te bezorgen: complaints@my-electro.be (*)

De wachttijd voor het antwoorden op een klacht, werd vastgesteld op 5 dagen.

(*) Wij willen er uw aandacht op vestigen dat dit emailadres niet kan gebruikt worden als standaard contactadres voor mails aan onze klantendienst. Correspondentie naar dit emailadres, waarbij geen vermelding wordt gemaakt van een bestelnummer en/of factuurnummer, wordt niet behandeld.

 

0032(0)53/39.09.09
ma-vr 9u30-12u30 / 14u00-17u30

Nieuwe verdeelboxen
Air Excellent
nu verkrijgbaar


©My Electro. All rights reserved. 2005-2017.